Logo

X

Predstavljen projekt Safe stay in Croatia

Brnjac: "Važno je osigurati da nacionalna oznaka bude dostupna svim dionicima u turizmu i lancu putovanja, što je i postignuto"

Na danas održanoj konferenciji za medije ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić predstavili su projekt Safe stay in Croatia, web platformu putem koje svi zainteresirani dionici mogu pronaći informacije o tome što Safe stay in Croatia predstavlja, preuzeti sigurnosne oznake i ostaviti svoje dojmove.

Hrvatska je zbog dobrih epidemioloških prilika prošle godine bila prepoznata kao sigurna destinacija, na čemu se nastavlja raditi i u 2021. Uz već na tržištu poznatu oznaku Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC) Safe Travels, osmišljena je nacionalna oznaka pod nazivom Safe stay in Croatia, koja je važan kotačić u etabliranju Hrvatske kao sigurne i poželjne destinacije, ali i poticaj svim dionicima u lancu putovanja – od benzinskih postaja do zračnih luka i trajekata kao i  hotelima, marinama, privatnim apartmanima, muzejima i drugim atrakcijama za nastavak pridržavanja epidemioloških mjera.

Tijekom priprema za ovu turističku godinu, u kojoj nas nažalost i dalje prati pandemija, upravo smo sigurnost i zdravlje naših sugrađana i gostiju stavili na prvo mjesto. Riječ je o projektu u kojem su Ministarstvu turizma i sporta podršku pružila vodeća turistička i strukovna udruženja okupljena u Savjet za oporavak i razvoj turizma, realizaciju turističke godine 2021. te unapređenje turističke ponude. Propisanim protokolima obuhvatili smo više od 200.000 ugostitelja i pružatelja usluga u turizmu.“, istaknula je Brnjac te dodala kako je važno osigurati da nacionalna oznaka bude dostupna svim dionicima u turizmu i lancu putovanja, što je i postignuto.

Za promotivnu kampanju zadužena je Hrvatska turistička zajednica. „Aktivnosti u sklopu kampanje provodit ćemo tijekom ožujka i travnja na tržištu Njemačke, Austrije, Italije, Poljske, Velike Britanije, Češke, Slovačke, Mađarske, Francuske i Nizozemske. Uz promotivni dio, koji se odnosi na pozicioniranje Hrvatske kao dobro pripremljene i sigurne turističke destinacije, ova kampanja ima i edukativni karakter jer svoje goste želimo upoznati s protokolarnim i epidemiološkim mjerama koje se provode na svim razinama turističke djelatnosti kako bi im se omogućio siguran i ugodan boravak u našoj zemlji“, izjavio je Staničić, nadodavši kako će se aktivnosti oglašavanja, između ostalog i putem videa, provoditi na online kanalima i društvenim mrežama uz #SafeStayInCroatia te na najčitanijim online portalima po navedenim tržištima.

Foto: HTZ