Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uspostavila je suradnju s BBC-jem, jednom od najvećih i najuglednijih svjetskih medijskih kuća, koja uključuje produkciju tri videa u trajanju od 60 sekundi koji će prikazati Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju turističku destinaciju, produkciju tri popratna članka uz teme videa za BBC platforme, ali i aktivnosti oglašavanja na svim online BBC platformama, od svibnja do rujna na 12 ključnih emitivnih tržišta, piše Ministaratsvo turizma.
Ekipa BBC-a obišla je Osijek, Zadar, Split, Dubrovnik, Klis, NP Paklenica i ostale destinacije gdje su snimali eno-gastronomske teme, kulturno-povijesnu baštinu te druge lokalitete s naglaskom i na lokacije snimanja svjetski popularne serije „Igra prijestolja“.
„Suradnja Hrvatske turističke zajednice i BBC-a jedan je od odličnih primjera zajedničkog djelovanja i kooperacije s inozemnim subjektima na promociji hrvatskog turizma. Izuzetno smo ponosni što je jedna tako velika medijska grupacija, koja ostvaruje doseg od 454 milijuna kućanstava diljem svijeta prepoznala značaj i potencijal Hrvatske kao turističke destinacije. Siguran sam kako će sav snimljeni materijal, kao i ostale pripremljene aktivnosti, značajno doprinijeti vidljivosti naše zemlje, a samim time i postizanju još boljih turističkih rezultata u ovoj godini“, zaključio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Ostale aktivnosti u sklopu ove suradnje uključuju i plasiranje sadržaja putem BBC Story Works društvenih kanala na Facebooku, Twitteru i Instagramu te izradu web stranice na portalu BBC.com gdje će se nalaziti video i pisani materijali o Hrvatskoj. Tržišta koja su obuhvaćena ovom suradnjom i na kojima će se prikazivati pripremljeni materijali su Njemačka, SAD, Austrija, Rusija, Italija, Francuska, Poljska, Češka, Švedska, Norveška, Belgija i Švicarska.
Dodajmo kako BBC mreža na mjesečnoj razini ostvaruje doseg od 308 milijuna pojedinaca, dok na društvenim mrežama broje više od 16 milijuna pratitelja. Također, BBC na svom You Tube kanalu ostvaruje više od 472 milijuna pregleda. Veliki postotak njihovih korisnika su skloni putovanjima, a čak 72 posto najčešće konzumira putovanja u inozemstvo.
foto: Pixabay (ilustracija)
Požega je upitao kako je moguće da i dalje, u uvjetima kada nas Vlada uvjerava da je ekonomska situacija u državi stabilizirana, zaposlenost u rastu, a nezaposlenost u padu, radne snage sve više nedostaje, a ljudi i dalje iseljavaju?
Vukovar po ne znamo koji put postaje poligon za političke poene, no ovaj put su Gradonačelnik Vukovara i njegovi suradnici stvarno pretjerali. Nitko ne može odlučivati tko je dobrodošao, a tko nije dobrodošao pokloniti se žrtvi Vukovara – to je nedopustivo