Logo

X

Finalistice projekta Nagrade najboljim poduzetnicama

Brojne izazove s kojima se poduzetnice svakodnevno bore zamijenila je večer uživanja, ali i ponosa na one uspjehe koje su ostvarile.

U hotelu Westin održana je Gala večera najboljih hrvatskih poduzetnica. Brojne izazove s kojima se ove poduzetnice svakodnevno bore zamijenila je večer uživanja, ali i ponosa na one uspjehe koje su ostvarile. Povodom toga proglašene su finalistice projekta Nagrade najboljim poduzetnicama za 2020. godinu. Finalistice projekta Nagrade najboljim poduzetnicama:

Jelena Šipušić Jurčić
Vlasnica je tvrtke 4app solution i osim što ima odlične softverske proizvode za optimizaciju poslovnih procesa, njen chatbot stoji iza Viber zajednice Total Croatia info koja je ove sezone turistima pružala ključne informacije o stanju u našoj zemlji. Diplomirana je ekonomistica, ali je cijeli život u IT-u. Njezina firma 4App solution radi inovativna softverska rješenja za B2B web shopove i putne naloge. Za one koji žele ići njezinim smjerom daje im potpuno podršku, jer kako kaže, bez obzira na to koliko je truda i energije potrebno za pokretanje posla, osjećaj da radiš za sebe, za svoju firmu i da si dobar u tome je neusporediv s bilo kojim drugim poslovnim uspjehom.

Kristina Ukalović
Vlasnica tvrtke Kris derma i Ustanove za obrazovanje odraslih Adrianus. Kristini je prošle godine nagrada za dlaku pobjegla. 2010. godine otvara svoju tvrtku Kris Derma i u potpunosti se posvećuje distribuciji Reviderma te popratnim edukacijama u sklopu Reviderm Akademije koju je do danas prošlo više od 2000 ljudi. Kako bi održala kvalitetu i jačinu Reviderm branda, 2015. i 2016. je prestala raditi s centrima koji se ne drže Revidermovih protokola. Prije tri godine pokrenula je i firmu u Bosni i Hercegovini, Kris Derma Doboj te da sada imaju 16 specijalističkih centara. Svi rade u strategiji na što je iznimno ponosna jer filozofija je bila ako idu na novo tržište da to naprave kako treba.

Dorotea Effenberger
Vlasnica tvrtke Tahograf živi je primjer žene u muškom svijetu. Poslovanje je preuzela dok je još bilo u formi obrta i digla ga je do respektabilne tvrtke sa stotinjak zaposlenih. Predsjednica je uprave i suvlasnica (95%) tvrtke Tahograf čije je djelovanje vezano uz stvaranje dodane vrijednosti vlasnicima voznih parkova bilo da se radi o poboljšanju učinkovitosti kroz ugradnju fleet management sustava, isporuci originalnih rezervnih dijelova prva ugradnje ili kvalitetnim servisnim uslugama. Svoje priznanje odlučila je posvetiti svim ženama koje su kroz povijest na bilo koji način promijenile svijet. “Nagradu, ukoliko ju dobijem, želim posvetiti svim onima prema kojima osjećaju veliku zahvalnost koji su mi svojim nesebičnim dijeljenje savjeta i uputa pomogli da danas budem ono što jesam. Posebnu zahvalnost osjećam prema više i manje poznatnim ženama kroz povijest koje su se unatoč predrasudama, zabranama te mnogo puta ugrožavajući vlastitu slobodu i život borile za ono što mi danas podrazumijevamo, a to je pravo glasa, sloboda, pravo na školovanje.”

Danijela Glavošek Kovačić
Serijska poduzetnica koja je uz stomatološku praksu s partnericom dizajnirala igricu Adventures of Eco koja djecu uči gospodarenju otpadom. To joj nije bilo dosta pa je pokrenula još jedan biznis, radi se od aplikaciji za dentalne stručnjake koja će im omogućiti optimizaciju poslovnih procesa.  Osim navedenog, otvorit će i polivalentnu stomatološku polikliniku. Djelatnost poliklinike je podijeljena na opću stomatologiju, estetsku stomatologiju, estetiku lica, protetiku, ortodonciju i implantologiju.

Danira Glavinić
Vlasnica tvrtke i obrta Dadda&Rocco koji je u manje od 5 godina postao vodeći baby brand u Hrvatskoj, a širi se i na inozemna tržišta. Brend je snovala krajem 2015.godine na otoku Braču, bez prethodnog iskustva u poduzetništvu. U posao je ušla kao suvlasnica obrta sa svojom majkom kada je otac otišao u mirovinu i tako je odmah “bačena u vatru”. Izgradnju brenda započela je sa samo jednom krojačicom da bi danas došli do trenutno 11 zaposlenih (od čega 90% čine žene). Praktički bez uložene kune u reklamiranje i bez fizičkih kanala prodaje, isključivo zbog kvalitete proizvoda i prepoznavanja potreba na tržištu. “Zapravo ni sama nisam znala koliko ću se dobro snaći (ili ne) u poduzetničkim vodama, već sam slijedila svoj san o tome da sama za sebe nešto napravim. Danas mogu reći da uživam u tome što sam poduzetnica i što imam priliku graditi i razvijati svoj posao i svoju viziju, zapošljavati ljude te pridonijeti razvitku gospodarstva na svom otoku.”

Foto: Martina Cvek, Privatna arhiva