Unikom d.o.o. ovoga tjedna započinje s podjelom korisničkih kartica koje će omogućiti brže, kvalitetnije i efikasnije poslovanje s tvrtkom – piše OsijekNEWS.hr.
Karticu će korisnici upotrebljavati prilikom plaćanja računa na Unikomovoj blagajni, predavanja otpada u reciklažna dvorišta, naručivanja usluge odvoza glomaznog otpada, staklene i metalne ambalaže, preuzimanja vreća za plastiku, biootpad i sl. s obzirom da kartica sadrži personalizirani kod koji će omogućiti značajno brži pristup informatičkom sustavu našim djelatnicima u odnosu na dosadašnju praksu. Uz to, bit će izbjegnuta i potreba dokazivanja identiteta korisnika osobnom iskaznicom.
Karticu će dobiti sva kućanstva odnosno privatni korisnici (njih oko 50.000) na području svih lokalnih samouprava u kojima Unikom d.o.o. obavlja poslove odvoza otpada. Građanima će karticu dostavljati na kućnu adresu u idućih 6 mjeseci s obzirom da su ih odlučili podijeliti bez angažiranja vanjskih tvrtki kako bi ostvarili značajnu uštedu novca.
Ograničenja u kontekstu odlaganja otpada u već postojećem i buduća tri reciklažna dvorišta, kao i u mobilnom reciklažnom dvorištu, neće biti u odnosu na uvjete prema kojima ih građani i u ovom trenutku mogu koristiti.